ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym

Szczegóły informacji

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JANOWCU KOŚCIELNYM

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 135316 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-11 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-11 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym 13-111 Janowiec Kościelny 61, w sekretariacie szkoły.

Ogłoszono dnia: 2012-04-27 przez Ewa Lisek

Treść:

Janowiec Kościelny, 27.04.2012

Znak sprawy: ZS.271/1/2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

I. 1. NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6262017 fax 089 6262017

Adres strony internetowej: www. zsjanowiec.prv.pl

I. 2. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II. 1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II. 1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym.

II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym transportem oraz na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy do 31. 12. 2012r. ( z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia). Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania.

Zadanie I - Różne produkty spożywcze (15800000-6)

Zadanie II – Owoce i warzywa (15300000-1)

Zadanie nr III – Mięso, wędliny, drób, ryby (15100000-9; 15220000-6)

Zadanie nr IV – Produkty mączne (mrożone), warzywa mrożone (15851000-8; 15331170-9)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poszczególne zadania, stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, (na jedno lub więcej zadań).

Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna w zakresie tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczonego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły żywnościowe są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności . W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.

II.1.4. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV) : 15000000-8

II. 1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak liczba części 4.

II. 1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II. 2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie 31.12.2012r.

 

SEKCJA III - INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.

III.1. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2. ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet zamówienia: nie

III.3. WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

III3.1. Potencjał techniczny

Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

III.3.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1-4

III.4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST 1 USTAWY

III.4.1. W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

III.4.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że;

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie –wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.5. INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III. 4.

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art.23. ust 2 ustawy)

III.6. Czy ogranicza się możliwość o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2. KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV. 3. ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w przypadku:

1) zmiany cen przez producenta,

2) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu umowy.

 

IV.4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym 13-111 Janowiec Kościelny 61

IV.4.2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 r. godzina 900, miejsce, Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym 13-111 Janowiec Kościelny 61, w sekretariacie szkoły.

IV.4.3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ
W JANOWCU KOŚCIELNYM
EWA LISEK

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Lisek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Lisek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-27 07:56:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-27 09:01:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-30 13:58:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2320 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony