ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłychDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Szczegóły informacji

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2012-12-20 11:17:26

Termin załatwienia

Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji administracyjnej w ciągu 1-go miesiąca od dnia złożenia wniosku wraz z załącznikami.

Osoba kontaktowa

Paweł Oman

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 15

Telefon kontaktowy

Tel. (089) 626-25 15

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o wydanie zezwolenia w zakresie działalności, o którą przedsiębiorca wnioskuje,
2. Załączniki – zgodnie z wyszczególnieniem umieszczonym w formularzu wniosku

Opłaty

Opłata skarbowa:
 za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych         -    107,00 zł,
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 14 8834 1035 2004 0200 1155 0016
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej (dowód wpłaty powinien zawierać dane dotyczące tytułu dokonania wpłaty).

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny

Uwagi

 w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,
 zezwolenie wydaje się na czas oznaczony, nie dłuższy niż 10 lat,
 Przedsiębiorca jest zobowiązany niezwłocznie zgłaszać Wójtowi Gminy Janowiec Kościelny wszelkie zmiany danych określonych w zezwoleniu.

Podstawa prawna

 ustawa z dnia 13 września 1996 r. – o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399),
 ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zm.),
 ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.), część III poz. 42.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-20 11:17:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Oman
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-20 11:17:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Oman
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-25 09:55:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1226 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony