ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Podział nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Podział nieruchomości

Szczegóły informacji

Podział nieruchomości

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:31:19

Termin załatwienia

Do 60 dni

Osoba kontaktowa

Leszek Jabłoński

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej
pokój 9

Telefon kontaktowy

tel. (0-89) 626-20-30

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1) wniosek o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości ,
2) załączniki:
a) w pierwszym etapie postępowania:
 dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z KW, akt notarialny);
 wypis z katastru nieruchomości (ewidencji gruntów i budynków);
 kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązująca w dniu złożenia wniosku;
 2 egzemplarze wstępnego projektu podziału nieruchomości, za wyjątkiem podziałów o których mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
b) w drugim etapie postępowania:
 protokół z przyjęcia granic nieruchomości;
 wykaz zmian gruntowych;
 wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie grutu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej;
 mapy z projektem podziału.

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie, a gdy decyzja została ogłoszona ustnie - od dnia jej ogłoszenia stronie 

Uwagi

1) w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu lub Referacie prowadzącym sprawę
2) wniosek składa właściciel nieruchomości, użytkownik wieczysty lub osoby, które mają interes prawny,
3) postępowanie jest dwuetapowe. W pierwszym etapie Wójt wydaje opinię w formie postanowienia o zgodności proponowanego podziału z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w drugim decyzję zatwierdzającą projekt podziału.

Podstawa prawna

 art. 92 -100 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014 r.,  poz. 518 ze zm.),
 rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie trybu i sposobu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., Nr 268, poz. 2663)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-28 11:31:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Leszek Jabłoński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-28 11:31:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Leszek Jabłoński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-24 10:04:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1311 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony