ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości

Szczegóły informacji

Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:16:12

Termin załatwienia

 zawiadomienie o oznaczeniu numerem porządkowym nieruchomości/budynku do 1 miesiąca,  zaświadczenie o numerze porządkowym nieruchomości do 7 dni.

Osoba kontaktowa

Stanisław Wrzeszczyński

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 10

Telefon kontaktowy

tel. (089) 626-20-61,

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości,
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Załączniki: zgodnie z wnioskiem

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości – 17 zł

Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.

Tryb odwoławczy

 oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym: brak trybu odwoławczego,
 zaświadczenie: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w terminie 7 dni.

Uwagi

     w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,
     ustalenie numerów porządkowych nieruchomości zabudowanych oraz nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenie i aktualizowanie ewidencji porządkowej nieruchomości należy do zadań gminy. Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości.

Podstawa prawna

     art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287, ze zm.);
     rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. Z 2012 r., poz. 125)
     ustawa z dnia 14 czerwca 1964 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zm.)
     ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-28 11:16:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Wrzeszczyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-28 11:16:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-25 10:15:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1355 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony