Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomościSzczegóły informacji
Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości
Wydział: Referat Gospodarki Terenowej
Ogłoszono dnia: 2009-08-28 11:16:12
Termin załatwienia
zawiadomienie o oznaczeniu numerem porządkowym nieruchomości/budynku do 1 miesiąca, zaświadczenie o numerze porządkowym nieruchomości do 7 dni.
Osoba kontaktowa
Stanisław Wrzeszczyński
Miejsce załatwienia
Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 10
Telefon kontaktowy
tel. (089) 626-20-61,
Adres e-mail
geodezja@janowiec.com.pl
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości,
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
2. Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości
Załączniki: zgodnie z wnioskiem
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości – 17 zł
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej.
Tryb odwoławczy
oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym: brak trybu odwoławczego,
zaświadczenie: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w terminie 7 dni.
zaświadczenie: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w terminie 7 dni.
Uwagi
- w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,
ustalenie numerów porządkowych nieruchomości zabudowanych oraz nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenie i aktualizowanie ewidencji porządkowej nieruchomości należy do zadań gminy. Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym następuje z urzędu lub na wniosek właściciela nieruchomości.
Podstawa prawna
- art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287, ze zm.);
rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. Z 2012 r., poz. 125)
ustawa z dnia 14 czerwca 1964 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zm.)
ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.)
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeracji porządkowej nieruchomości
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Janowiec Kościelny |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-08-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Wrzeszczyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-08-28 11:16:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Stanisław Wrzeszczyński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-08-28 11:16:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Stanisław Wrzeszczyński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-06-25 10:15:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1355 raz(y) |