ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Lokalizacja lub przebudowa zjazdu z drogi gminnejDrukuj informacjęSprawa: Lokalizacja lub przebudowa zjazdu z drogi gminnej

Szczegóły informacji

Lokalizacja lub przebudowa zjazdu z drogi gminnej

Wydział: Referat Gospodarki Terenowej

Ogłoszono dnia: 2009-08-28 10:46:32

Termin załatwienia

Do 1-go miesiąca.

Osoba kontaktowa

Paweł Oman

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Terenowej, pokój Nr 15

Telefon kontaktowy

tel. (089) 626-25-15.

Adres e-mail

geodezja@janowiec.com.pl

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu.
2. Załączniki:
- pełnomocnictwo określające umocowanie do działania w cudzym imieniu, w przypadku reprezentowania inwestora przez pełnomocników;
- szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1 000 lub 1:500, z zaznaczeniem obiektów budowlanych planowanych do zlokalizowania w pasie drogowym;
- kopia decyzji o warunkach zabudowy.

Opłaty

1) za wydanie zezwolenia pobiera się opłatę skarbową w wysokości 82 zł – na podstawie części III, pkt 44 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej,
2) wolne od opłaty skarbowej jeżeli budowa lub przebudowa związana jest z budownictwem mieszkaniowym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o opłacie skarbowej.
Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto BS Nidzica /O Janowiec Kościelny Nr 31 8838 1035 2004 0200 1155 0001
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonania czynności urzędowej powstaje z chwilą dokonania zgłoszenia lub złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej (dowód wpłaty powinien zawierać dane dotyczące tytułu dokonania wpłaty).

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy Janowiec Kościelny.

Uwagi

w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Gminy,

Podstawa prawna

 art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260, ze zm.),
 ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.),
 ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r.,  poz. 2671, ze zm.).
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-28 10:46:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Oman
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-28 10:46:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Oman
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-25 10:07:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1224 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony