ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do 130.000 zł

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZAPYTANIE CENOWE Nr 21/2012 -„odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013” - ważne do dnia 24.10.2012 r., do godziny 10.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 4.10.2012 r.

 

Znak sprawy:

GT.271.21.2012

 

ZAPYTANIE CENOWE NR 21/2012

 

Zamawiający: Urząd Gminy Janowiec Kościelny


Przedmiot zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013

Termin realizacji

zamówienia: do 30.04.2013 r.


Istotne warunki zamówienia:

  1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, iż dysponuje ciągnikiem dwunapędowym z pługiem odśnieżającym (umowa użyczenia, wynajmu, leasingowa, oświadczenie) - w ofercie można zaoferować inne pojazdy służące do odśnieżania dróg. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wystawienia faktury VAT. W ofercie należy wskazać preferowany rejon odśnieżania.

  2. Zamawiający udzieli zamówienia oferentom, którzy – spełniają opisane wyżej wymagania – zaoferują najniższą cenę brutto za 1 godzinę pracy sprzętu.

  3. Przewiduje się zawarcie w wyniku niniejszego postępowania standartowej umowy o dzieło z terminem realizacji do 30.04.2013 r., odśnieżanie dróg będzie odbywać się sukcesywnie, w/g potrzeb.


Sposób przygotowania

oferty: Ofertę sporządzoną na dołączonym wzorze należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:

  1. nazwa i adres zamawiającego:
    Urząd Gminy Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny

  2. Nazwa i adres oferenta

  3. Napis: Zapytanie cenowe - odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Janowiec Kościelny w sezonie zimowym 2012/2013


Miejsce i termin
składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 24.10.2012 r., do godziny 1000 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, w sekretariacie (pokój nr 4)


Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są:

  • Paweł Oman tel. 89 626-25-15

  • Stanisław Wrzeszczyński – tel. 89 626-20-61

    Wójt
    mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-04 12:50:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-04 12:59:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-04 12:59:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3548 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 18/2012 -„Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami zasilającymi jednostki osadnicze na terenie miejscowości: Bielawy, Szczepkowo – Zalesie, Kuce oraz Zabłocie Kanigowskie i Gniadki” - ważne do dnia 31.08.2012 roku do godz. 12.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 23.08.2012 r.




Znak: GT.271.18.2012

 

ZAPYTANIE CENOWE Nr 18/2012

 

Zamawiający: Gmina Janowiec Kościelny


Przedmiot zamówienia: Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dla zadania pn. Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami zasilającymi jednostki osadnicze na terenie miejscowości: Bielawy, Szczepkowo – Zalesie, Kuce oraz Zabłocie Kanigowskie i Gniadki” gminy Janowiec Kościelny


Termin realizacji zamówienia: 15 grudnia 2012 roku


Istotne warunki zamówienia:

  1. Zakres zamówienia:

Według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej integralną część „zapytania cenowego”

2. Wymagane dokumenty jakie należy przedłożyć z ofertą:

  • dokument stwierdzający, że osoba (osoby), która będzie wykonywała zamówienie posiada uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia.


Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze
lub nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:

a) Nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Janowiec Kościelny 62

13-111 Janowiec Kościelny

b) Nazwa i adres Wykonawcy: ..................................................................................................

c) Napis: Zapytanie cenowe nr 18/2012 – sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania, pn. Budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami zasilającymi jednostki osadnicze na terenie miejscowości: Bielawy, Szczepkowo – Zalesie, Kuce oraz Zabłocie Kanigowskie i Gniadki” gminy Janowiec Kościelny


Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 31.08.2012 roku do godz. 1200
w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny,13-111 Janowiec Kościelny, pokój nr 4.

 

WÓJT

mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-23 18:50:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-23 19:02:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-23 19:02:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2873 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr13/2012 -“WZNOWIENIE GRANIC NIERUCHOMOŚCI” - ważne do 09.08.2012 roku do godz. 10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-02 13:46:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-02 13:47:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-02 13:47:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2765 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE CENOWE Nr15/2012 -“pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanym przez gminę Janowiec Kościelny zadaniem,pn. budowa kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” wraz z budynkiem zaplecza sanitarno – szatniowego w Janowcu Kościelnym ” - ważne do 08.08.2012 roku do godz. 12.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-01 14:05:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-01 14:11:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-06 08:06:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2599 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE -“USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY ” - ważne do 8.06.2012 roku do godz. 10.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 1.06.2012 r.

GT.271.10.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759 ze zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy.

    Wójt Gminy Janowiec Kościelny zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców  do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.:  „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”.

I. Zamawiający:
Gmina Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
tel.: 89 626 20 02, fax 89 626 21 86
e-mail: ;    www.janowiec.com.pl
 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo –cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych  i jednostki samorządu terytorialnego.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Janowiec Kościelny w następujących miejscowościach: Nowa Wieś Dmochy, Stare Połcie, Miecznikowo – Cygany, Szczepkowo Borowe, Szczepkowo – Iwany, Zaborowo, Kownatki – Falęcino, Powierż, Smolany – Żardawy, Piotrkowo, Gniadki, Miecznikowo - Kołaki.

2. Zakres zadania obejmuje:
1). Demontaż płyt falistych azbestowo - cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków została określona na około 2 166,40 m2 tj. 23,831 Mg  (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej  posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl).
2). Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 890,00 m2 tj. 9,79 Mg (założono, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej falistej  posiada wagę 11 kg– wg przelicznika umieszczonego w bazie azbestowej - www.bazaazbestowa.pl)..

Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od mieszkańców i jednostki samorządu terytorialnego wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.

Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych   z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).

Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do  opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji o których mowa w Załączniku Nr 1  z zachowaniem terminu do dnia 15.09.2012 r.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia obmiaru przedmiotu zamówienia.

3. Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzający ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (w m2),
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót   i oczyszczenia terenu z azbestu.

4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.

III. Wymagany termin realizacji zamówienia:

od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2012 roku.

IV. Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;
c) decyzję marszałka  zatwierdzającą program gospodarki odpadami;
d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
f) dokumenty potwierdzające ukończenie przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.


V. Szczegółowe zasady wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:

KRYTERIUM – cena - waga 100 %.

W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:

liczba punktów za kryterium =         cena najniższa x 100 pkt
                                                                 -----------------------------------
                                                                   cena  oferty badanej


Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

W przypadku gdy kwota złożonej oferty przekroczy kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na realizację zadania, dopuszcza się negocjacje z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.



Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu można składać do dnia 8 czerwca 2012 r. do godziny 10:00 pocztą lub osobiście na adres:
Urząd Gminy, Janowiec Kościelny 62 (sekretariat, pokój nr 4, parter), 13-111 Janowiec Kościelny z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Kościelny”, nie otwierać przed 8 czerwca 2012 r. do godz. 10.00

Osoba upoważniona do kontaktu:
Paweł Oman

Podinspektor ds. infrastruktury komunalnej
Tel.: 89 626 25 15

Wójt
mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Oman
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Oman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-01 08:45:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-01 08:51:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-01 08:51:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2747 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Nr 1/2012 - WAŻNE DO 12.06.2012r. do godziny 15.15

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
JADWIGA KOMOROWSKA , LESZEK STRYJEWSKI
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-05-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
JADWIGA KOMOROWSKA , LESZEK STRYJEWSKI
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-23 19:40:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-23 19:41:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-28 12:59:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3542 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 9/2012 -“WZNOWIENIE GRANIC NIERUCHOMOŚCI” - ważne do 18.05.2012 roku do godz. 10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-05-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-10 12:11:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-10 12:14:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-10 12:17:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 8/2012 -"WYCENA NIERUCHOMOŚCI” - ważne do 30.04.2012 roku do godz. 10.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Akapit nr 2 - brak tytułu

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-18 13:51:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-18 13:52:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-18 13:52:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3058 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 7/2012 -"Wznowienie granic nieruchomości.” - ważne do 16.04.2012 roku do godz. 10.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dn. 03. 04.2012 r.
Znak sprawy :
GT. 271.7.2012
WÓJT GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
“WZNOWIENIE GRANIC NIERUCHOMOŚCI”
w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro.
 
Zapytanie ofertowe Nr  7/2012  na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ) - w związku z tym do zamówienia nie stosuje się  przepisów w/w ustawy.

Zamawiający: URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
                          JANOWIEC KOŚCIELNY 62
                          13-111 JANOWIEC KOŚCIELNY


Nazwa przedmiotu zamówienia:    WZNOWIENIE GRANIC

Przedmiot zamówienia:

I    wznowienie granic nieruchomości - drogi:
Piotrkowo działka Nr 93        z działkami Nr 82/3 i 82/2
                   działka Nr 94/2    z działkami Nr 82/2 i 82/3
                   działka Nr 89        z działką Nr 113

Termin wykonania zamówienia:    90 dni

Istotne warunki zamówienia:     brak;

Sposób oceny ofert:        najniższa cena za realizację zadania;

Sposób przygotowania oferty: Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem. Oferent zamieści ofertę z zabezpieczonej kopercie opisanej:
a) nazwa i adres Zamawiającego;
b) nazwa i adres Oferenta;
c) napis:
Zapytanie ofertowe Nr 7/2012 na zadanie:
„WZNOWIENIE GRANIC”
Nie otwierać przed dniem:16-04-2012 do godz. 10:15
Miejsce i termin złożenia ofert:    Ofertę należy złożyć do dnia 16-04-2012 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, sekretariat pokój nr 4.

Miejsce i termin otwarcia ofert:    w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w dniu 16-04-2012 r. o godz. 10:15, pokój nr 9

Niniejsze ogłoszenie jest zamieszczone:
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Janowiec Kościelny
http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/50/Zamowienia_do_14_tys__Euro/ z której Oferent może pobrać następujące dokumenty:
a) formularz oferty
b) ..........................
W/w dokumenty Oferent może również odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Janowiec Kościelny w pokoju Nr 9  od poniedziałku do piątku w godzinach  8:00 – 14:00 osoba do kontaktów: Jabłoński Leszek
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny  od dnia 03.04.2012  do dnia 16.04.2012
Z up. Wójta
Zofia Wielgus
Sekretarz Gminy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-04 07:31:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-04 07:37:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-10 12:15:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4164 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 6/2012 -"Zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej na części działki o nr ewid. 163/1 w miejscowości Janowiec Kościelny, służące celom rekreacyjno – wypoczynkowym.” - ważne do 11.04.2012 roku do godz. 12.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia .02 .04.2012 r.

 

 

Znak: GT.271.6.2012

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 6/2012

 

 

Zamawiający:                           Gmina Janowiec Kościelny

 Przedmiot zamówienia:            Zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej na części działki o nr ewid. 163/1 w miejscowości Janowiec Kościelny, służące celom rekreacyjno – wypoczynkowym.

 

 Termin realizacji zamówienia:  15 czerwca 2012 roku

 

 Istotne warunki zamówienia:

1.    Zakres zamówienia:

Według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej integralną część „zapytania ofertowego”

2.    Wymagane dokumenty jakie należy przedłożyć z ofertą:

-          dokument stwierdzający, że osoba (osoby), która będzie wykonywała zamówienie posiada uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia.

-          oraz dok. wym. w pkt 7 SIWZ

 

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:

                        1) Nazwa i adres zamawiającego:  Urząd Gminy, 13-111 Janowiec Kościelny,

                        2) Nazwa i adres oferenta:...................................................................................................

3) Napis: Zapytanie ofertowe nr 6/2012 – zagospodarowanie terenów przestrzeni publicznej na części działki o nr ewid. 163/1 w miejscowości Janowiec Kościelny, służące celom rekreacyjno – wypoczynkowym

 Miejsce i termin złożenia ofert:     Ofertę należy złożyć do dnia 11.04.2012 roku do godz. 1200 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny,

13-111 Janowiec Kościelny, pokój nr 4.

 

                                                                                                                                   Z up. Wójta
                                                                                                                                  Zofia Wielgus
                                                                                                                               Sekretarz Gminy

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-02 18:18:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-02 18:22:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-02 18:25:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2787 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/2012 - Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dla zadania pn. „Przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej, stanowiącej własność gminy Janowiec Kościelny na działce o nr ewid. 182 w miejscowości Nowa Wieś Wielka gminy Janowiec Kościelny” - ważne do 06.04.2012 roku do godz. 12.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dnia 29.03.2012 r.
.

Znak: GT.271.2.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 2/2012




Zamawiający:    Gmina Janowiec Kościelny
Przedmiot zamówienia:    Sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dla zadania pn. „Przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej, stanowiącej własność gminy Janowiec Kościelny na działce o nr ewid. 182 w miejscowości Nowa Wieś Wielka gminy Janowiec Kościelny”

Termin realizacji zamówienia:  8 czerwca 2012 roku


Istotne warunki zamówienia:
1. Zakres zamówienia:
Według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej integralną część „zapytania ofertowego”
2.    Wymagane dokumenty jakie należy przedłożyć z ofertą:
- dokument stwierdzający, że osoba (osoby), która będzie wykonywała zamówienie posiada uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia.


Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze
lub nieścieralnym atramentem, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
        1) Nazwa i adres zamawiającego:  Urząd Gminy, 13-111 Janowiec Kościelny,
        2) Nazwa i adres oferenta:...................................................................................................
3) Napis "Zapytanie ofertowe nr 2/2011 – sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, dla zadania pn. „Przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej, stanowiącej własność gminy Janowiec Kościelny na działce o nr ewid. 182 w miejscowości Nowa Wieś Wielka”

Miejsce i termin złożenia ofert:    Ofertę należy złożyć do dnia 06.04.2012 roku do godz. 12.00
w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, 13-111 Janowiec Kościelny, pokój nr 4.


Wójt
mgr Bożena Grochala

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stznisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-29 09:33:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-29 09:40:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-29 09:40:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2936 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4/2012 - Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dla zadania pn. "Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012” w miejscowości Janowiec Kościelny - ważne do 07.03.2012 r. do godziny 12:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Wrzeszczyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-28 13:52:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-28 13:55:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-28 13:57:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2704 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 3/2012 - „WYCENA NIERUCHOMOŚCI” -ważne do 27.02.2012 r. do godziny 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Janowiec Kościelny, dn. 22.02.2012 r.

Znak sprawy :

GT. 271.3.2012

 

WÓJT GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY

ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:

WYCENA NIERUCHOMOŚCI

w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro.

Zapytanie ofertowe Nr  3/2012  na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) - w związku z tym do zamówienia nie stosuje się  przepisów w/w ustawy.

Zamawiający:                                   URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY

                                                           JANOWIEC KOŚCIELNY 62

                                                           13-111 JANOWIEC KOŚCIELNY

Nazwa przedmiotu zamówienia:   WYCENA NIERUCHOMOŚCI

Przedmiot zamówienia:

I      wycena nieruchomości przeznaczonych do zbycia

1)     Napierki                                 działka Nr 154/3                        KW      OL1N/00009141/5

II     wycena nieruchomości przeznaczonych do zamiany

1)     Smolany Żardawy                   działka Nr 234 na działkę Nr 228/5 (cz. dz. 228/3)

 

Termin wykonania zamówienia:    30 dni

Istotne warunki zamówienia:         uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego;

Sposób oceny ofert:                       najniższa cena;

Sposób przygotowania oferty:      Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem. Oferent zamieści ofertę w zabezpieczonej kopercie opisanej:

a)    nazwa i adres Zamawiającego;

b)    nazwa i adres Oferenta;

c)    napis:

Zapytanie ofertowe Nr 3/2012 na zadanie:
„WYCENA NIERUCHOMOŚCI”
Nie otwierać przed dniem: 27.02.2012 r. do godz. 10:15

Miejsce i termin złożenia ofert:      Ofertę należy złożyć do dnia 27.02.2012 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, sekretariat pokój nr 4.

 

Miejsce i termin otwarcia ofert:     w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny w dniu 27 lutego 2012 r. o godz. 10:15, pokój nr 10

 

Niniejsze ogłoszenie jest zamieszczone:

-          na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Janowiec Kościelny
(http://biptest.warmia.mazury.pl/janowiec_koscielny_gmina_wiejska/50/Zamowienia_do_14_tys__Euro/) z której Oferent może pobrać następujące dokumenty:

a)    formularz oferty

b)    ..........................

W/w dokumenty Oferent może również odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Janowiec Kościelny w pokoju Nr 9  od poniedziałku do piątku w godzinach  8:00 – 14:00 osoba do kontaktów: Jabłoński Leszek

-          na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny  od dnia 22.02.2012 r. do dnia 27.02.2012 r.

Wójt

Bożena Grochala

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Bożena Grochala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bożena Grochala
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-22 20:03:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-22 20:07:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-02-28 13:56:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2821 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/2012 -" OFERTA NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH" - Ważne do 18.01.2012 roku do godz. 10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Szempliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Szempliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-13 12:11:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-13 12:12:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-13 12:12:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2536 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 31/2011 -" WYCENA NIERUCHOMOŚCI" - Ważne do 02.12.2011 roku do godz. 10.00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Leszek Jabłoński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek Jabłoński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-28 09:05:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-28 09:07:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-11-28 09:07:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2536 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji