ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

HARMONOGRAM czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2020/2021

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

HARMONOGRAM czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2020/2021

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
 
HARMONOGRAM
czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym
w roku szkolnym 2020/2021 do oddziałów przedszkolnych w szkołach  podstawowych
dla których Gmina Janowiec Kościelny jest organem prowadzącym
 
 
Lp.
Rodzaj czynności
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym
Termin w postępowaniu uzupełniającym
1.
Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego  w publicznej szkole podstawowej wraz z niezbędnymi  dokumentami
 
 10 luty 2020 r. -
 21 luty 2020 r.
 do godz.14.00
 
23 marzec 2020 r. -
27 marzec 2020 r.
do godz.14.00
2.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej
24 luty2020 r.-
 28 luty 2020 r.
 30 marzec 2020 r. -
 3 kwiecień 2020 r.
3.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
2 marzec 2020 r.
6 kwiecień 2020 r.
4.
Potwierdzenie przez rodzica/prawnego opiekuna kandydata, woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia
3 marzec 2020 r. -
9 marzec 2020 r.
do godz. 14.00
7 kwiecień 2020 r. -
14 kwiecień 2020 r.
do godz. 14.00
5.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
11 marzec  2020 r.
 16 kwiecień 2020 r.
 
 
 
 
 
                                                                                        
 
HARMONOGRAM
czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2020/2021 do klas pierwszych szkół podstawowych,
dla  których Gmina Janowiec Kościelny jest organem prowadzącym
 
 
Lp.
Rodzaj czynności
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym
Termin w postępowaniu uzupełniającym
1.                                                                                                        
Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy pierwszej w publicznej szkole podstawowej wraz z niezbędnymi  dokumentami
 
 10 luty 2020 r. -
 21 luty 2020 r.
 do godz.14.00
 
23 marzec 2020 r. -
27 marzec 2020 r.
do godz.14.00
2.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do klasy pierwszej w szkole podstawowej.
24 luty2020 r.-
 28 luty 2020 r.
 30 marzec 2020 r. -
 3 kwiecień 2020 r.
3.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
2 marzec 2020 r.
6 kwiecień 2020 r.
4.
Potwierdzenie przez rodzica/prawnego opiekuna kandydata, woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia
3 marzec 2020 r. -
9 marzec 2020 r.
do godz. 14.00
7 kwiecień 2020 r. -
14 kwiecień 2020 r.
do godz. 14.00
5.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
11 marzec  2020 r.
 16 kwiecień 2020 r.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Janowiec Kościelny
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karina Rogalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-03 13:14:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zofia Wielgus
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-03 13:14:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Zofia Wielgus
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-03 13:14:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1423 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »